Followers

Recent News


welcome to my blog pinkysugarlife.com :) da visit tu silakan follow saia oke ? .::tenkiu::. datang lagy :) love u all . babai ! muaaxx !

Tuesday, August 27, 2013

--->R.A.S.A. R.I.N.D.U <---

Assalamualaikum ... hai readers sayang ... harini sangat sangat excited nk update blog ni . syda ni dah macam kacang lupakan kulit kan . sat ada sat hilang . bukan niat laa cuma xda masa nk update jenguk blog-2 korang . maaf yee :) okay . entry kali nehh khas untuk roomate syda yang paling rapat dari sem1 sampai sem6 n memang best roomate ever lahh kan . rindu sangad ni sebab tuu nk update pasal dia :)

actually syda masih di politeknik tercinta neh . sebab masih ada paper yang tersangkut . but sokay , kat sini masih ramai lagi kawan kelas yang senaseb ngan syda . HEHE :D
okayy , my roomate is NURUL IZZATI BINTI SALLEHUDDIN (18DSK10F1065)
wahhh ! sekali ngan nombor matrik skali . asal tak letak sekali no ic . kan ? HEHE :)

kalau kau baca entry aku nehh zaty benda pertama aku nak kau taw yang aku rindu sangad kat kau ! seriusss ! kalau dulu-2 time camni kita borak-2 lagi . pastuu gosip kejup kan . then baru start uad assignment . selalunya kaulahh banyak assignment . aku suka kacau kau je . sampai kau stress-2 . hehe ... rindunyaa kat kau ni zaty oii !


semalam aku stalker blog kau . baca balik semua entry . gile ahh rindu kau ! kau kutuk-2 aku yee ? kau puji-2 aku yee ? malunyaa .. atotototoo ... sweet lahh kau ni zaty oii actually ! hehe :) okayy , aku terus stalk lagi kau punya blog , macam macam kau letak ye ? amboiihh . takde permission dri aku pon kan ? hee ! jumpe kau siap lahh ! ngeee !



haa , ni kau cite pasal aku kan ?? hamboiihh kau rancak yee . naseb cite baik baik sume . really miss you ! 


pagi tadi aku bangun je tido terus on9 macam biasa kita buad dulu-2 tuu kan . then bukak jee fb hamekk kau ! banyak nyee gamba kau upload . termasok gamba ustazah pilihan bagai kan ? hahaha ! zaty zaty . memang nak kena ngan aku hang neh kan ? ngee ~ then , aku terjumpa laa gmba ni kau upload . gamba kat toilet cable car langkawi . aku suka gamba ni . suweet je kan ? comel jee . baju aku pakai tuu aku tanya idea kau lahh match tak kan ? ngan tudung aku pakai ngn cadigen kuning aku tuu then plus belt yang harimau tuu . nampak cantik jee matching ! kau pon sama kan zaty . giler comel hensem segak bergaya bila menampilkan dress tu ! serious aku suka sangad . nampak aku giler ! kehkeh :)

zaty.... firstly aku nak mintak maaf sangat sangat kat kau sebab memang aku ni terlupa sangat sangat . kalau kau nk panggil aku nenek ke hape ke aku tak kesah tapi serious memang aku rasa bersalah sangat ! yes ! aku hargai tapi aku betul betul terlupa sangat .. nak tahu apa ?? hadiah kau bagi last sem haritu . aku baru bukak semalam . serious aku terlupa nk bukak hadiah . sayang sangat nak bukak smpai terlupa nk bukak . kau jangan marah ehh . aku gila gila gila terharu sangat ngan hadiah kau bagi ni . sangat sangat bermakna bagi aku . kau jangan risau aku akan simpan elok elok hadiah kau bagi ni . sampai sekarang ta habis lagi rasa terharu neh . kalau kau kat depan aku sure aku nak pelok kau tanak lepas lepas . bila masa kau buad suma ni zaty oii ?? gile cantik ! kreatif lagi haa ! aku sayang kau lahh zaty !








CAAAAANNNNNNNTTTTIIIIIKKKKKKK ! 
tQ zaty sayang ! 

 tengok ni aku sanggup bawak datang poli taw sebab aku nk update blog pasal kawan aku yang comel cantik cun melecun ni . even kadang kadang kita gaduh jugak tapi kejap je kan . sebab memang tak boleh gaduh lelama . hehe , really miss you ! nk cari gaduh ngan kau . nk kacau kau buad keje . nk kelua ngn kau . nk makan ngan kau . nk denga kau bebel-2 kat aku . nk shopping ngan kau . ni part paling best ! sebab kita memang gila shopping kan ! will miss you !  :(

kau engat tak time besday aku ? aku rindu sangat ! balik kelas kita terus pegi kafe sebab nak beli makan . haritu memang korang xda wish apa apa pon kat aku . gile sedih . aku bajet korang lupa dah besday aku . then time kat kafe siti cepat cepat nak balik sebab lily call dia cakap ada hal sikit . aku okay jee memang tak fikir lain pon . kira betul la tuu kan . aku pon balik la jalan ngn kau je . sebab siti dah balik dulu . aku tak terfikir pon yang siti tuu boleh balik bilik sorang sorang . memang xda syak apa apa . memang blur terus ha .
buad bodo jee . bila sampai depan blok kau cakap sini la ada benda nak tunjuk pastuu pppoooppp ! aku kene telur ! gile la korang ! macam nak nangis jee . rinduuu ! 


ni keje korang ! habis baju aku basah ...




kat air yang korang simbah ni ada telur plus teh plus kopi milo sume bagailahh . gila rendam baju sampai dua hari baru basuh . sumpah busuk gile baju nehh . thanks korang . akan aku engat suma kenangan ni sampai bila bila lahhh ! sayang korang !



sekarang kau dah takda . aku kat sini sorang sorang je . bertemankan lily :)
selalu jee balik rumah . takda pegi kafe lagi dah . boleh kira ngan jari satu sem aku kat poli neh bapa kali jaa aku p kafe tuu . miss you zaty . rindu korang suma ! aku takan penah lupa korang !!! seriously korang kawan paling best paling baik paling sporting yang penah aku ada :)


NURUL IZZATI BINTI SALLEHUDDIN
BEST FRIEND FOREVER
BEST ROOMATE FOREVER !
FULLSTOP (!)













No comments:

Post a Comment

Recent News

http://pinkysugarlife.blogspot.com

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers